Mallemolen – Lezing Emmeloord

Voluit leven? Natuurlijk!
Mét kanker? Ja, dan ook! 

Ik leef voluit. Met kanker, ongeneeslijke kanker.
Dat is spannend. Soms.
Dat is ook leuk. Meestal.

Over dat leven vertel ik. Ja, dat is natuurlijk tegelijk ook spannend, maar – geloof me – dat is vooral leuk.

Op donderdag 29 februari 2024 zijn mijn ervaringen en mijn twee Mallemolenboeken de kapstok voor een interactieve middag. Aan bod komen zaken als hulp vragen en accepteren, regie, kansen zien/creëren/krijgen, durven, doen, ‘anders’ leren kijken en ondanks en dankzij alles (blijven) genieten.

Als ik vertel of lees, dan voer ik je mee. In verhaaltjes, gedichten en – zonder zweverig te worden – in mijn ‘zijn’. En ik ben benieuwd: hoe was dat bij jou? Wat was voor jou het leukste ? Het lastigste? Het meest verrassende?

Kom luisteren, kom praten, kom het beleven. Er is ruimte voor een lach, een traan en alles daar tussenin. Het wordt mooi.

Oh ja, wat ik presenteer is niet goedkoop, maar toch is de toegang gratis.

Erik

Donderdag 29 februari van 13.30 tot 15.00 uur.
Aanmelden liefst voor 19 februari via de website van Toon Hermans Huis Emmeloord.

Adres:
Nijenbeek 4-b

8303 ZA Emmeloord

Over erikio

Schrijver & verteller
Dit bericht werd geplaatst in books, Goed boek, KankerNarigheid en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie